Stojaki reklamowe informacyjne
Stojaki reklamowe informacyjne są produktami marketingowymi przeznaczonymi do umieszczania w nich produktów reklamowych. Stojaki te podzielić można zwykle według kilka różnych kryteriów.
Popularne typy stojaków reklamowych informacyjnych
Stojaki reklamowe producent oferuje zwykle stojaki poziomie i pionowe. Rzadziej spotkać można ich hybrydy, a więc połączenie stojaka informacyjnego pionowego na przykład ze stojakiem na wizytówki o orientacji poziomej. Kolejne kryterium podziału dotyczy wielkości, szerokości oraz głębokości stojaków reklamowych informacyjnych. Na rynku znaleźć można najczęściej stojaki A3, A4, A5, A6. Oczywiście spotkać można również stojaki o wymiarach nietypowych lub tzw. promotory wykonane z plexi czy cenówki.
W przypadku większości stojaków reklamowych producent stopień nachylenia wynosi 70 stopni, choć nie brak także stojaków bez pochylenia. Grubość materiału wynosi z kolei maksymalnie do 3 mm. Stojaki reklamowe czy ekspozytory wykonywane są z różnego rodzaju materiałów. Dużą popularnością cieszą się przede wszystkim te z plexi, ale spotkać można również drewniane, metalowe, materiałowe czy plastikowe. Niekiedy mają nietypowe podstawki – z kolorowego plastiku, drewna, a nawet gumy.
Także brzegi stojaków informacyjnych znajdziemy w kilku wersjach, m.in. matowej, gładkiej i błyszczące.
Jak wybrać stojaki reklamowe informacyjne?
Odpowiedź na to pytanie z całą pewnością nie jest łatwa. Na jakiego stojaki reklamowe producent postawić? Czym się kierować podczas podejmowania decyzji? Dobrym rozwiązaniem wydają się klasyczne i wytrzymałe stojaki reklamowe z plexi. Są przezroczyste, odporne na działanie promieniowania słonecznego, odporne na zarysowania i zabrudzenia, a także trudne do stłuczenia. Wybór na rynku jest w tym zakresie coraz większy. Stojaki tego typu sprawdzają się w biurach, sklepach i różnego rodzaju salonach sprzedaży. Stojaki reklamowe informacyjne pionowe bez pochylenia idealnie nadają się do umieszczenia w nich menu czy karty informacyjnej.
Z kolei stojaki reklamowe informacyjne z pochylenie są przeznaczone na innego rodzaju druki. Stojaki reklamowe informacyjne pionowe z miejscem na wizytówki prezentują się bardzo elegancko. Zresztą połączenie ulotek i wizytówek zawsze się sprawdza. Stojaki reklamowe informacyjne poziome przeznaczone są najczęściej do prezentowania mniejszych form reklamowych np. broszur. Pozostają jeszcze stojaki reklamowe informacyjne bez pochylenia, idealne na regałach różnego rodzaju do opisywania np cen.
Sprawdź stronę producenta stojaków reklamowych http://www.brooklyn.pl/.